Tuesday, May 8, 2012

in 2WEEKS cara berkesan hapuskan JERAWAT, PARUT, SELULIT, KULIT KUSAM

jerawat di muka??? belakang badan pun ade jerawat lagi.. oh nooo! kaki pulak parut sana sini bekas jatuh motor, jatuh basikal, jatuh longkang, parut gatal-gatal kurap segala..uhh..  nak pakai skirt comel-comel, dalam impian je la.  tambah-tambah ade selulit lagi, dah macam kulit oren..  TIDAKKKK!!!!
(talk to the mirror) ..

Fyd pun ade masalah jerawat belakang badan, parut gatal digigit serangga..sangat gatal serangga itu!  also..selulit **malu.. sebab zaman sekolah dulu Fyd gemok laa.. now dah kurus, so jadi selulit di lutut. hmmm **malu lagi

tapi...kini tiada lagi!!  *ala-ala iklan tv.
betul..dah tak ada..tak tipuuuuuuuu..sungguh aih. ^________________^  **gembira

nak tahu Fyd guna ape? nahh!!

10 ampoules 5ml Vitamin C 1gm + Collagen 0.35gm
 brand ROCHE

Original!!!
haa.. benda alah ni la yang Fyd pakai. botox?? ni BUKAN BOTOX la!!! giler apa.
ROCHE ni ada di setiap clinic swasta, tak percaya, boleh pergi clinic berdekatan and tanya tentang injection vitamin C plus collagen ni. kebanyakan clinic yang Fyd pergi guna jenama ini. But sediakan RM70 untuk setiap injection if you pergi clinic dengan tangan kosong. I mean, you 100% datang melenggang ke clinic, dan buat injection vitC + collagen ni.

setiap badan manusia terdapat Vitamin dan collagen but ia akan berkurangan mengikut faktor usia. jadi injection ini bagus untuk tambahkan VitC dan Collagen yg semakin kurang tu.

injection ni kena buat seminggu sekali untuk dapatkan kesan yang awesome! tapi Fyd buat 2minggu sekali sebab usia masih muda, tak perlu over nak inject selalu..ikut pada nasihat doctor untuk buat dalam tempoh berapa lama bagi setiap injection.

dari Fyd habiskan RM70 untuk satu injection, better Fyd beli terus sekotak ada 10ampoules, so boleh inject 10kali. jika di clinic RM70 x 10 injection = RM700. bandingkan Fyd beli sekotak RM260.. beza RM440. dah boleh beli shades baru, handbag baru, kasut futsal baru (lelaki)..kan kan?

bila Fyd beli sekotak ni, just bawa ke clinic swasta untuk upah doctor tolong buatkan injection. Injection akan di buat di pelipat lengan.. alaa macam orang derma darah tu.. haa,,kat situ panggil pelipat lengan.
harga upah biasa Fyd buat di kawasan Fyd di Perak standard RM10.

kesan boleh dilihat selalunya after 2x injection. bergantung kepada orang. selain collagen yang baik untuk kulit, vitaminC juga baik untuk kulit serta bertindak sebagai imun dalam badan. selesama dan demam jarang dijangkiti

SEBAB apa injection ini berkesan dan memberi efek yg cepat?
kerana injection vitC + Collagen ini terus kedalam darah dan mengalir ke seluruh badan.

so..tiada lagi jerawat di belakang badan Fyd. Selulit di lutut juga semakin pudar after 3x injection (serius), nak keluar tanpa makeup pun dah tak malu sebab kulit dah tak kusam macam dulu! parut gatal di kaki pun dah hilang! **cari skirt comel!

ANDA bagaimana?? nak cuba? serius anda patut cuba! Fyd jual untuk mereka yang ingin maintain gorgeous.

LELAKI juga boleh pakai, jangan risau..ia hanya mengandungi VitC and collagen untuk kulit dan kesihatan.


ok..dah boleh pakai skirt!



ROCHE: VitC 1gm + Collagen 0.35gm
sekotak/ 10ampoules RM260.


message or whatsapp :: 015-92368231 (celcom)

2 comments:

  1. Hi currenly we doing.promotion for this brand just only rm170, whassap 0167114112

    ReplyDelete
  2. Hi currenly we doing.promotion for this brand just only rm170, whassap 0167114112

    ReplyDelete